Igazuk van azoknak, akik a benzines vagy dízeles autókra esküsznek?
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
A szilárd elektrolit miatt nem szivároghat az akkumulátor, ami csökkenti a környezeti veszélyeket, egyben az ilyen akkumulátornál elenyésző a lehetősége egy akkutűznek vagy robbanásnak.
Az idei év talán legfontosabb premierjére készülnek az olaszoknál.
Inkább a plug-in hibridekre összpontosít a gyártó.
A nyilvános töltők száma is meghaladta mostanra bőven a kétezer darabot.
Nemrég kilőttek az árak a legnagyobb magyarországi hálózatnál, most kicsit visszább vettek.
Ismét kiderült fontos tanulságként, hogy nem minden a nagy akkumulátor, a hatótáv nem csak ezen múlik.
Közel százharminc új ultragyors töltő telepítése valósulhat meg.
A német autóklub az ADAC elvégzett egy tesztet, amelyben négy népszerű elektromos autót teszteltek, mennyi áram tűnik el a töltésük közben veszteségként. Az eredmények elég szemléletesek.
Nagyjából hat perc, amíg egy teletöltött akkumulátorral a csere után továbbindulhat egy elektromos autó.
A használati szokásokat nagyban meghatározza még mindig, hogy mennyire jól ellátott egy-egy ország nyilvános elektromos töltőkkel.
Elkezdődik az üzletek parkolóiban az elektromos töltők telepítése.
Nem valószínű, hogy a város közepén duruzsoló dízelgenerátor a legjobb reklámja a környezetvédelemnek.
A törvényalkotók is reagálnak az elektromos autózás igényeire.
Nem elég, ha vannak töltők, egyre inkább számít az is, milyenek.
Újabb komoly bevételi forrást jelenthet a kaliforniai cégnek az töltőhálózaton is keresni.
A környékünkön lévő országokban ugyanúgy lehet fizetni mindenhol.
Egy jól megtervezett napelemrendszerrel, egy energiatárolóval és hatékonyan kialakított töltési stratégiával simán elérhető egy villanyautó olcsó használata.
Falitöltő, gyorstöltő, villámtöltő – nagyjából mindenki hallott róluk, akit kicsit is érdekel az elektromos autózás. Mindez csak a jéghegy csúcsa, ha valójában arra vagyunk kíváncsiak, mivel is néz szembe, aki villanyautózással barátkozik. Az kétségtelen, hogy itt nem csak egy egyszerű "benzin vagy dízel?" kérdést kell eldöntetni. Összeszedtük, nagyjából milyen előnyei és hátrányai vannak az egyes töltési módozatoknak.
Két dolgot is másképp csinál a kínai autógyártó, mint a hagyományos megoldás: cserélgetik az akkumulátort, amit ráadásul csak bérbe adnak a kocsihoz.