Igazuk van azoknak, akik a benzines vagy dízeles autókra esküsznek?
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Nemrég kilőttek az árak a legnagyobb magyarországi hálózatnál, most kicsit visszább vettek.
Ismét kiderült fontos tanulságként, hogy nem minden a nagy akkumulátor, a hatótáv nem csak ezen múlik.
Nagyjából hat perc, amíg egy teletöltött akkumulátorral a csere után továbbindulhat egy elektromos autó.
A használati szokásokat nagyban meghatározza még mindig, hogy mennyire jól ellátott egy-egy ország nyilvános elektromos töltőkkel.
Elkezdődik az üzletek parkolóiban az elektromos töltők telepítése.
A törvényalkotók is reagálnak az elektromos autózás igényeire.
Nem elég, ha vannak töltők, egyre inkább számít az is, milyenek.
Egy jól megtervezett napelemrendszerrel, egy energiatárolóval és hatékonyan kialakított töltési stratégiával simán elérhető egy villanyautó olcsó használata.